wtorek, 25 sierpnia 2015

Wakacje z dziećmi-nie takie straszne.

Wakacje nasze pierwsze wspólne .
Wakacje od wszystkiego, od rzeczywistości, od bloga-lekko przedłużone, od trosk, od codzienności.
Wakacje z dziećmi...
Przeżyliśmy, wróciliśmy, było super!



Nasze wakacje co prawda były na początku sierpnia, ale jeszcze po powrocie do domu czuliśmy ten wakacyjny klimat.
Bałam się strasznie podróży. Nie wiedziałam czy dzieci wytrzymają pierwszą dłuższą drogę, ale w jedną i drugą stronę spały. Zatrzymaliśmy się tylko raz na mleczko Adasia.
Z racji tego, że byliśmy z moją siostrą z mężem i jej siostrą, Michaś wyszalał się za wszystkie czasy.
Wszyscy zapewniali mu zabawę, on nam zresztą też. Adaś zaś tylko jadł, bawił się i spał....zero płaczu, marudzenia itd. Wszyscy nawet pytali czy on w ogóle kiedyś płacze :)

Trafiliśmy na super pogodę, opaliłam się z Adasiem nawet będąc pod parasolem i mimo zastosowania kremów z wysokimi filtrami. Michaś przebywał cały czas na słońcu i wrócił taki jak pojechał. Zero opalenizny!
Za to mój mąż spalił się na czekoladkę :)

Chcieliśmy zostać jeszcze jeden dzień , ale jak to w sezonie-brak wolnych pokoi.
Za rok za to pojedziemy na 100 % na dłużej!







Karwia

8 komentarzy:

  1. Piękną pogodę trafiliście :-). My w tym roku spędziliśmy wakacje bez dziecka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Widzę, że słońce wam dopisało, a uśmiechy szerokie:) Nie dziwię ci się, że chcieliście zostać dłużej! My już dawno po wakacjach, ale niestety za krótkich:D Dlatego pod koniec września może wyskoczymy jeszcze na jakiś weekend za miasto. Może być totalne odludzie i dzicz:) Byle z dala od cywilizacji:) Witajcie z powrotem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie!! Byłaś w Karwii i nic mi nie napisałaś nawet! Ja mam 40 minut do Karwii, więc jak następnym razem będziecie się wybierać to daj koniecznie znać :)
    Cieszę się, że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karwia to naprawdę super miejsce, o czym przekonałam się w zeszłym roku. Spokój, fajne warunki plażowe - nic tylko jechać! W tym roku też jadę tam z moją rodzinką, ale tym razem będziemy w obiekcie bez wyżywienia. Gdzie polecilibyście jakieś fajne obiady dla rodziny 2+2? www.karwia.info.pl/gastronomia/0/karwia Tutaj znalazłam jakiś wykaz z gastronomią, ale nie mają one oceny. Proszę o poradę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje z dziećmi nigdy nie są straszne :) My przeżyliśmy już kilka wyjazdów i za każdym razem było super! Kwestia logistyki, dobrej organizacji i spakowania wszystkich najpotrzebniejszych rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie wiele zależy od tego w jakim wielu są dzieci lub dziecko. Ja nie odważyłabym się chyba wybrać z takim maluszkiem, ale najważniejsze, że jesteście wypoczęci i zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)