wtorek, 28 lipca 2015

Wymarzona-rodzinka jedzie na wakacje!

Nie udało się rok temu...
Udało się w tym! Szybka decyzja, telefonów kilkanaście, zarezerwowane, jedziemy!
Naszą całą czwóreczką nad morze. Już się boję...

źródło:google.pl





Już rok temu był w planach wypad nad morze z Michasiem.
Jednak się nie udało, ciąża i inne problemy nie pozwoliły nam na wyjazd.
W tym roku jest inaczej. Zmobilizowaliśmy się, była szybka decyzja, szybka rezerwacja. Jedziemy!
Michaś codziennie pyta, kiedy w końcu pojedziemy na plaże, on chce jechać na wakacje!-krzyczy.
Jest taki szczęśliwy, że będzie się pluskać i bawić w pisaku.
Ciekawa jestem jaka będzie reakcja jak zobaczy "dużą wodę" :)

Na razie martwi mnie tylko jak zniosą swoją pierwszą dłuższą podróż. 
Planujemy wyjechać w nocy, aby mogli część drogi przespać.
Mam nadzieję, że będzie dobrze.
Wyjazd w niedziele, a ja już mam całą kartkę zapisaną co zabrać i to nie koniec...:)

Jeżeli macie jakieś rady dotyczące podróży z dzieckiem to proszę piszcie! :)




17 komentarzy:

  1. Życzę Wam udanego urlopu i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My jedziemy w poniedziałek nad jezioro oddalone od Lublina 60km, a już się boję, jak wszystko upchniemy w samochód;)
    Ja mam tylko jedną radę - luz i dacie radę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba przyczepkę doczepimy :D
      Ma być luz i odpoczywanie :) o ile przy dzieciach da się odpocząć , ale nie jedziemy sami , jeszcze będzie ciocia i wujek, więc może z 5 minut poleżymy :D

      Usuń
  3. powodzenia i cudownych wakacji :) no i własnie pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ma być ciepło :)
      dziękujemy :*

      Usuń
  4. Ja mam bardzo daleko nad morze, mieszkamy na południu i narazie w tym roku nie wybieramy się nigdzie, jedynie małe jednodniowe wypady. Także akurat w tej kwestii nie pomogę. Wam pogoda dopisze, nadchodzą upały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo daleko nad morze, mieszkamy na południu i narazie w tym roku nie wybieramy się nigdzie, jedynie małe jednodniowe wypady. Także akurat w tej kwestii nie pomogę. Wam pogoda dopisze, nadchodzą upały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby Wam pogoda dopisała i humory dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych humorów się najbardziej obawiam :)

      Usuń
  7. Jedyna moja rada, co planować to... nic nie planować:) Podróż z dzieckiem może być mega nieprzewidywalna. Trzeba się uzbroić w cierpliwość:) Trzymam za Was kciuki i życzę udanego wypoczynku:) Przywieźcie trochę muszelek w kieszeniach i piasek w butach - to znak, że było dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) muszelek i pisaku na pewno nie zabraknie znając Michasia :D
      dziękujemy :*

      Usuń
  8. OJ, mam nadzieję, że nam w tym roku też się uda wyjechać... Dokładnie było tak samo jak u Was, więc wakacje długo wyczekiwane, mam nadzieję, że staną się realne...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)