poniedziałek, 20 lipca 2015

3 urodziny Michasia - pomysły na prezent.

Już setki razy pisałam, że czas leci jak szalony.
Dopiero co go rodziłam, uczyłam się go brać na ręce, aby nie zrobić mi krzywdy...dziś to on może mi ją zrobić, jak mnie atakuje z zaskoczenia wdrapując się na mnie.
Michaś... mój malutki Michaś w sobotę kończy 3 latka!!!
Z racji tego, przedstawię Wam prezenty, które sobie zażyczył.
Może któryś z nich dostanie...zobaczymy...



1. Hulajnoga Mini Micro.
Nasz mały sąsiad posiada hulajnogę i Michaś zawsze jest wpatrzony w niego, gdy na niej jeździ.
Oczywiście była prośba, abyśmy mu taką kupili...:)


2. Mini perkusja.
Michaś uwielbia gitary, radia, pianinka, wszystko co gra. Taka perkusja na pewno przypadłaby mu do gustu.


3. Wózek przyczepa.
Wózki, kosze, wiadra...wszystko w co się da coś załadować i przetransportować jest super!
A takiego sprzętu jeszcze nie ma.


4. Klocki Lego Duplo.
Michaś ostatnio zaczyna budować, układać, a nie tylko rozsypywać klocki.
Ma już klocki z tej serii, ale wiadomo, że Duplo to Duplo im więcej tym fajniejsza zabawa...


5. Samochody, samochody, samochody...
Miał malutki zdalnie sterowany, fajnie się nim bawił, ale niestety uległ zniszczeniu.
Nowym byłby zachwycony!

6. Domek ogrodowy.
U naszych znajomych dzieci mają taki domek i Michaś się w nim zakochał.
Może będzie miał swój własny!


To chyba byłoby na tyle.
Lista jest krótka (na razie). Wymagania nie za wysokie. Coś czuję, że z wiekiem będą większe...i bardziej kosztowniejsze...

Na pewno postaramy się, aby część z tych prezentów uszczęśliwiła go w dniu jego święta!



9 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy... moim chlopcom spodobalaby sie taczka I domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostrzenica dostała na 3 urodziny hulajnogę i totalnie się w niej zakochała :D może i Michaś będzie zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hulajnoga to świetna sprawa:) gdybym sama miała komuś sprezentować coś na 3 urodziny chyba wybrałabym właśnie ją:) Stawiam na sport, bo czym skorupka za młodu...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że dziecko nie jest bardzo wymagające. Z dziećmi jest o tyle fajnie, że im młodsze tym więcej, z pozoru błahych rzeczy je cieszy. :) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, bo to dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że z wiekiem wymagania rosną i to do kolosalnych rozmiarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenciki. Dla dziecka, ale i dla dorosłego zawsze szukam połączenia praktycznego i fajnego. Ostatnio zainteresowała mnie poduszka z własnym zdjęciem postawiłam na ciekawy projekt i chyba sama sobie taką sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie przepłacać za prezenty?
    http://www.finansemlodegopolaka.pl/13-sposobow-jak-taniej-kupic-prezenty

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałym prezentem dla takiego bobasa będzie sesja zdjęciowa - jest już na tyle duży, że umie usiedzieć w miejscu przez chwilę, a jednocześnie na tyle mały, że nic innego oprócz zabawek albo ciuszków jeszcze mu nie kupisz ;) Sesja to fajna pamiątka. super oferty dla dzieci są na przykład na superprezenty.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. prezent dla naszego malucha zawsze znajdujemy w sieci. Pomimo, że w stacjonarnych sklepach wydaje się że jest kompletnie wszystko, to w sklepach internetowych i tak znajdziemy zawsze jakąś "perełkę" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)