środa, 7 stycznia 2015

Konkurs z VisolVit Junior!

Mam dla Was fajny konkurs!
Pierwszy na blogu  z VisolVit Junior!
Mam dla Was aż trzy zestawy Witamin dla dzieci plus Lunchbox dla Waszego malucha!





VisolVit Junior - to kultowe witaminy w nowej odsłonie.
Chyba każdy pamięta ten smak z dzieciństwa. 
Ja sama pamiętam jak piłam go codziennie będąc dzieckiem, a czasami po prostu wyjadałam sam proszek z saszetki. :)
Teraz gdy jestem mamą i Michaś ma 2,5 roczku również mam zamiar podawać mu te witaminki, bo wiem, że jako suplement diety będą dbać o niego każdego dnia.
Suplement diety VisolVit Junior Orange zawiera witaminy i mikroelementy potrzebne do prawidłowego rozwoju małego organizmu. Ma przyjemny, orzeźwiający pomarańczowy smak i jest bardzo lubiany przez dzieci i młodzież oraz nie tylko. ;)


Mam dla Was aż trzy takie zestawy.
Zestaw zawiera 10 saszetek musującego granulatu oraz bardzo fajny Lunchbox.

Aby zdobyć taki wspaniały zestaw dla  malucha wystarczy zastosować się do warunków konkursu, które znajdziecie O TU!


Wyniki ogłoszone zostaną dnia 12 stycznia na blogu.

Serdecznie zapraszam!


1 komentarz:

  1. Super konkurs, a nagrody fantastyczne :) Witaminki bardzo by się przydały dla moich córeczek :) Z przyjemnością biorę udział i liczę na szczęście podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)